torsdag 11 augusti 2011

Välkommen till min nya blogg!

Tanken är att den här bloggen ska innehålla allt sånt som jag går igång på...
Fina saker, fiffiga saker/lösningar och så givetvis fynd.
Eftersom jag själv skapar en hel del så kommer det självklart ha en given plats.

Jag drabbades tidigt i livet av "kreativiteten" och det har aldrig riktigt gått över. Den har bara förändrats under åren. Just nu handlar den mycket om att skapa med hjälp av virknål. Jag älskar att virka. Det blir allt ifrån leksaker till mobilfodal. Jag kan inte gå förbi en garnaffär utan att få lite högre puls =)

Här är några av sommarens alster.
Vändbara förvaringspåsar i vaxad textil som min systerdotter fick i födelsedagspresent.
Vändbara förvaringspåsar i vaxad textil.
Pippi-inspirerat mobilfodral.

Välkommen åter!
/Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar